ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
Επιστροφές – Υπαναχώρηση – Ακύρωση παραγγελίας.
Εάν δεν είστε απόλυτα ευχαριστημένος με το προϊόν που παραλάβατε και επιθυμείτε την αντικατάσταση του η την επιστροφή του ??
Το www.audiomaster.gr είναι εδώ για να σας εξυπηρετήσει και σας προσφέρει απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης. Σε περίπτωση που το προϊόν που αγοράσατε ανήκει σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις, η διαδικασία επιστροφής είναι άμεση , εύκολη και απλή . Αρκεί να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:
1.Αντικατάσταση προβληματικού προϊόντος.
Σε περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν λειτουργεί κατά την στιγμή της παραλαβής και επιθυμείτε αντικατάστασή του. Εφόσον προβλέπεται αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε το προϊόν αποστέλλεται στο εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή σημείο επιστροφής για έλεγχο και έγκριση αντικατάστασης και πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική και τους όρους εγγύησης που ισχύουν από τον κάθε κατασκευαστή.
Διαδικασία:
Για να εκμεταλλευτείτε την δυνατότητα αντικατάστασης όπου και όταν αυτή προβλέπεται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρείται η διαδικασία όπως ακριβώς την περιγράφει ο κάθε κατασκευαστής.
Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει επιστροφή θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση ( άθικτο ) το ίδιο το προϊόν καθώς και η συσκευασία του , και να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του. Σε τέτοια περίπτωση απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί διάγνωση της βλάβης έλεγχος κατάστασης και έγκριση αντικατάστασης από το εξουσιοδοτημένο Service πριν την έναρξη της διαδικασίας επιστροφής και αντικατάστασης.
Κόστος Αποστολής προς το επίσημο Service.
Οι αποστολές από και προς τα εξουσιοδοτημένα Service γίνεται με δικά σας μέσα και το κόστος μεταφοράς σας βαρύνει εξολοκλήρου .
2.Προσοχή – Ζημιά κατά την μεταφορά.
Σε περίπτωση που το προϊόν που μόλις παραλάβατε, έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά, αυτό δεν αφορά κάλυψη εμπορικής εγγύησης του κατασκευαστή και θα πρέπει να ανατρέξτε για οδηγίες στην ενότητα Τρόποι Αποστολής – Παραλαβής.
3.Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης.
Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας έχετε το δικαίωμα τής Υπαναχώρησης αναιτιολογήτως από την εξ αποστάσεως αγορά ενός προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Για να θεωρηθεί εμπρόθεσμη η επιστροφή το αργότερο την 14η ημέρα το προϊόν θα πρέπει να έχει παραδοθεί στο σημείο επιστροφής. Και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς. Σε αυτό το πλαίσιο των δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής έχετε την δυνατότητα επιστροφής των αγορασθέντων προϊόντων μόνον εφόσον: Βρίσκονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση στην οποία και παρελήφθησαν, στην αρχική τους κατάσταση, απολύτως άρτια, εντός της εργοστασιακής τους συσκευασίας, μη χρησιμοποιημένα, μη ανοιγμένα, και χωρίς φθορές στα προϊόντα ή τις συσκευασίες αυτών. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι σφραγισμένο και έχει αποσφραγιστεί , χάνει αυτόματα την εμπορική του αξία θεωρείται μεταχειρισμένο. Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από έναν απλό έλεγχο λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε τη μείωση της αξίας του με χρηματική αποζημίωση που θα σας γνωστοποιηθεί μετά τον τεχνικό έλεγχο . Πρέπει να συνοδεύονται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα που αποδεικνύουν τη συναλλαγή σας (Τιμολόγιο/Απόδειξη αγοράς) Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή, θα σας επιστρέψουμε το συνολικό ποσό που καταβάλατε για τη συγκεκριμένη αγορά, με τον ίδιο τρόπο που το έχετε εξοφλήσει (εξαιρούνται τυχόν χρεώσεις μεταφορικών που σας βαρύνουν εξολοκλήρου ).
4.Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος.
Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση με σφραγισμένη με πλήρη αυθεντική συσκευασία.Τα Έξοδα αποστολής για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.
5.Επιστροφή λόγω λάθους επιλογής προϊόντος.
Η www.audiomaster.gr σας παρέχει τη δυνατότητα να ζητήσετε την επιστροφή του προϊόντος που αγοράσατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. ή ακόμη και σε περιπτώσεις που η αγορά δεν προορίζεται για προσωπική χρήση αλλά αφορά επαγγελματική χρήση. Η δυνατότητα προσφέρεται εφόσον το προϊόν είναι άθικτο, με σφραγισμένη συσκευασία χωρίς ίχνη γραφής και φθοράς στην συσκευασία . Σε κάθε περίπτωση η www.audiomaster.gr διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της απόφασης αυτής.
6.Εξαιρέσεις του δικαιώματος υπαναχώρησης.
Α. Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας (π.χ. ακουστικά ψείρες κ.λπ.) εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, καθώς και αναλώσιμα, προγράμματα και λογισμικό που έχει αποσφραγιστεί κ.λπ.
Β. Επίσης περιπτώσεις εξαρτημάτων , ανταλλακτικών , και πλακετών όπου το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την σωστή διάγνωσή του όσο και για την τοποθέτησή του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, για τον άμεσο έλεγχο του. Θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας ακυρώνει αυτόματα το δικαίωμα επιστροφής.
Διαδικασία επιστροφής – Υπαναχώρησης.
Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν ή να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
1.Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
2.Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας αναφέρεται τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή καθώς και το παραστατικό αγοράς (Απόδειξη Λιανικής / Τιμολόγιο)
3.Αποστέλλετε το δέμα, μέσω της Courier ή του πρακτορείου μεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, στην έδρα της εταιρείας μας, στην διεύθυνση: Αρκαδίας 23 στο Περιστέρι.
Πελάτες χονδρικής Β2Β.
Για τούς πελάτες χονδρικής δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης . Η δυνατότητα προσφέρεται εφόσον το προϊόν είναι άθικτο, με σφραγισμένη συσκευασία χωρίς ίχνη γραφής και φθοράς της συσκευασίας .
Σε κάθε περίπτωση η www.audiomaster.gr διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει οποιαδήποτε αίτηση επιστροφής δίχως την υποχρέωση αιτιολόγησης της απόφασης αυτής.
Προϊόντα αγορασμένα από αντιπροσώπους μας.
Αιτήματα επιστροφής προϊόντων αγορασμένα από χονδρέμπορους ή άλλους συνεργαζόμενους μεταπωλητές μας , δεν γίνονται δεκτά ούτε φέρουν την έγκρισή μας. Στην περίπτωση αγορών προϊόντων από εξουσιοδοτημένο μεταπωλητή μας, επικοινωνήστε μαζί του διότι κάθε μεταπωλητής έχει τις δικές του πολιτικές επιστροφών.
Διεύθυνση επιστροφών.
Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες περιπτώσεις υπαναχώρησης γίνονται στην έδρα της εταιρίας μας στην διεύθυνση: www.audiomaster.gr Αρκαδίας 23 Περιστέρι . Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.